Search This Blog

Friday, March 20, 2009

kenanganku di chow kit

mal jom p chow kit..emm malas lah..5 minit kemudian..jomlah......begitulah perbualan dan monolog dalaman sebelum berangkat ke Chow Kit pada pukul 10 mlm yg bertarikh 20 march 2009..ini tak lain tak bukan sempena MAB..bile lagi nak melaram..so aku pun follow jelah..layan jelah...lagipun aku nak beli tali pinggang n dompet untuk MAB..hehe taklah..dompet aku dah ilang so kne lah beli baru..tali pinggang pun tak de yg cantik so aku pun beli lah yg baru..layan..

setengah jam kemudian tiba lah kami di Chow kit..agak lengang time tu..suasana tempat tu mcm gambar kat atas tu lah..so kitorang pun p lah kedai yg buat blazzer ni ..aku tak beli, diorang yg nak beli..aku juz follow..pastu jumpe satu kedai blazzer..blazzer bleh tahan lah..cantik2..nak jadikan cerita..aku pun tgk lah blazzer tu skali sambil try2..try punye try..alamak tersangkut plak aku kat blazzer ni..fit kat badan aku plak tu..pikir punye pikir..arghhh tak leh jadi ni..cantik siut blazzer ni wlpn bundle..(alamak kantoi plak kedai bundle..)

dalam fifkiran aku ada dua perkara je time tu..mmg susah nak wat keputusan..samada nak beli ataupun tak nak beli..nak wat solat istighfar pun tak tau kat ne..tak sempat kot nak solat..aku ada kelemahan dari segi godaan baju2 yg lawa ni..aku akan beli walau semahal mane baju tu klau baju tu betul2 memikat hati aku..adddeehhhh..

suasana di tempat shopping kompleks bundle Chow Kit..

dengan confidentnye aku pun membuat keputusan untuk membeli blazzer tu..hangus gak duit aku sebanyak 65 rgt..tapi negatif 10 rgt lah..sbb pinjam YB...tak pelah..nak sedapkan hati...lagi pun klau aku beli berbaloi gak untuk jangka masa panjang kan..boleh gak pkai time nak grade nanti..beli jelah..mmg sebelum ni tak de baju blazzer...

matlamat utama nak beli belt n wallet hangus gak..aiyakkkkkkkkk...tak pelah..next time bebeh...

No comments: