Search This Blog

Saturday, December 20, 2008

Night in the lab...

tepat pukul 2 pagi...ketika temanku sedang berseronok dalam bilik masing2 (perkampungan 3rd year kot)..aku berada di makmal keseorangan bertemankan mesin2 yg mahal lagi tak terdaya aku mengganti nya sekiranya hilang..dingin sekali aku disini..sambil aku memerhati eksperimenku..sempat lagi aku menulis blog ni..aku sebenarnye tak ingin berjemur di dalam lab ini..aku sudah keletihan..namun ape nak buat..ia tetap diteruskan smp ke tgh mlm..protin yang aku hasilkan takmampu bertahan selama seminggu lamenye..aktivitinya akan berkurangan hari demi hari..jadi aku nekad untuk teruskan eksperimen aku walaupun keseorangan di tgh mlm..dan aku tak mahu berebut mesin yg sama pada waktu siang sbb mesin tu cume ade satu je kat makmal ni..harganye pulak 30 K..mahal gile..klau rosak tak tau ar mcm mane nak jawab ngan Dr Sufian..klau boleh eksperimen aku ni siap sebelum sem baru bermula..tapi mcm tak je gayenye ni..risau tul..

No comments: